ZADNE Porusenie GPL - ??

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 24 10:58:58 CEST 2002

On Tue, Sep 24, 2002 at 10:50:44AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tady s Tebou Karle nesouhlasim - obecne se da rici, ze jakekoli volani
> funkci je volani API - myslim, ze bych argumentoval docela slusne, muzes
> z opacne strany rovnez?

 Nejde o to co mi chapeme jako API, jde o to co tim mysli GPL:-) Ja s
 tebou naprosto souhlasim. Proto jsem psal, ze to API chapu dost
 mlhave a vybral jsem si na ukazku kernel kde je "API" temer vse co
 ani static -- coz je pripad podobny memu.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/