ZADNE Porusenie GPL - ??

Úterý Září 24 22:20:15 CEST 2002

On Tue, 24 Sep 2002, Karel Zak wrote:

> [...]

Kazde volani funkce je volani API == Application Programming Interface?
Jinak receno, ze kazda funkce, kterou nekdo nekde vola, je soucasti
rozhrani -- mineno rozhrani celeho modulu ci dokonce programu? Doufam, ze
se nikdy nepotkame u nejakeho programovaciho projektu. ;)

>  Nejde o to co mi chapeme jako API, jde o to co tim mysli GPL:-)

GPL o zadnem API nemluvi. O rozhrani jsem mluvil ja, kdyz jsem prezentoval
svou interpretaci toho, jak rozlisit, kdy je treba nejaky kod povazovat za
odvozene dilo a kdy ne.

>  Ja s tebou naprosto souhlasim. Proto jsem psal, ze to API chapu dost
>  mlhave a vybral jsem si na ukazku kernel kde je "API" temer vse co
>  ani static -- coz je pripad podobny memu.

Pokud ten program nema dopadnout jako nechvalne znamy MS DOS, kde se
nakonec *de facto* soucasti rozhrani staly i interni datove struktury
(napr. "list of lists"), tak bych si dovolil doporucit rozhrani
explicitne definovat i z jinych duvodu, nez je problem s licencemi.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."