MARS a Novell 4.1

Marek.Dolezal na comparex-group.cz Marek.Dolezal na comparex-group.cz
Úterý Září 24 13:29:41 CEST 2002

Emulator Novellu neznam, ale drive jsem s Novellem pracoval.
Myslim, ze kazdy klient ma ve sve konfiguraci pripojeni nastavenou polozku
preferred_server=jmeno.(nebo tak nejak)
Jestlize ho nenajde, pripoji se k  jakemukoli, ktery se ozve.

S pozdravem

=======================================
Marek Dolezal, System Engineer
Comparex Informacni systemy spol. s r.o.
Zavadilova 5
160 00 Praha 6
Tel: +420 2 2431 8781
Fax: +420 2 2432 2292
Mobile: +420 0724 035 531
Email: Marek.Dolezal na comparex-group.cz
=======================================

                    Libor Motycka
                    <limo na wo.cz>         To:     linux na linux.cz
                                         cc:
                    24.09.2002           Subject:     MARS a Novell 4.1
                    10:04
                    Please respond
                    to linux

Dobry den
 mam nasledujici problem s emulatorem Novellu MARS.
MARS jsem nainstaloval, nakonfiguroval a bezi, klienti se pripojuji.
Pokud ale na stejne siti spustim originalni Novell 4.1, tak klient zacnou
videt pouze originalni Novell a z MARSu si nic nepripoji,ani ho nevidi.
Cislo site jsem dal na MARSu doporadku, tak ze original Novell uz nekrici,
ze nasel jiny server s jinym cislem.
Co s tim ?
Me napada, jestli se nemusi v Novellu 4.1 povolit, to ze je na siti i
starsi
novell (emulator MARS). Ale stejne nevim jak, moje znalosti konci u verze
3.12.

Libor