MARS a Novell 4.1

Libor Motycka limo na wo.cz
Úterý Září 24 14:50:03 CEST 2002

To jsem zkousel, a nic.
Pokud dam na original novellu na consoli prikaz DISPLAY SERVER tak to MARS
nevypise.
Kdyz ale zmenim cislo site MARSu na jine, tak org. Novell rve ze na serveru
MARS(primo napise novellovsky jmeno MARSu) je jine cislo site, takze ten
Novell o MARSu vi, ale nejak se nedohodnou a original vyhrava.

Libor