3c905-COMBO DELUXE

Lubomir Kubik Lubomir.Kubik na uniag.sk
Úterý Září 24 16:07:23 CEST 2002

Dobry den,
v PC IntelP4 2.2GHz, MB Intel D850MV mam sietovu kartu 3com Fast
EtherLink XL COMBO DELUXE 10/100Mb Ethernet NIC (3C905-COMBODELUXE),
ktora na WIN 98 beha bez problemov.  RedHat7.3 aj Mandrake8.2 pouzije
modul 3c59x a deteguje ju ako 3c905B kartu. Ping na 127.0.0.1 funguje
ale nespoji sa do vonkajsej siete. Karta je aktivna, modul je zavedeny a
demon network funguje. Mandrake8.2 ma vsak na rozdiel od RedHat7.3 aj
modul 3c90x. Ked ho rucne zavediem, siet v Mandrake8.2 funguje normalne.
Tento modul som chcel vyuzit aj v RedHat7.3. Prehral som 3c90x.o a
 3c90x.c, 3c90x.h z Mandrake do /lib/modules/kernel/drivers/net a
/lib/modules/build/drivers/net v RedHat a spustil  make modules a make
modules instal, ale insmod v RedHat7.3 vyhodil chyby. Podobne vyhodil
chybne hlasenia, ked som stiahol driver 3c905 zo siete a spustil som
kompilaciu a instalaciu driveru z tohoto stiahnuteho balika. Ak niekto
ma skusenosti  s touto sietovou kartou ozvite sa mi prosim aj sukromne
na Lubomir.Kubik na uniag.sk

Dakujem
Lubomir Kubik