3c905-COMBO DELUXE

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 24 16:08:37 CEST 2002

> Dobry den,
> v PC IntelP4 2.2GHz, MB Intel D850MV mam sietovu kartu 3com Fast
> EtherLink XL COMBO DELUXE 10/100Mb Ethernet NIC (3C905-COMBODELUXE),
> ktora na WIN 98 beha bez problemov.  RedHat7.3 aj Mandrake8.2 pouzije
> modul 3c59x a deteguje ju ako 3c905B kartu. Ping na 127.0.0.1 funguje
> ale nespoji sa do vonkajsej siete. Karta je aktivna, modul je zavedeny a
> demon network funguje. Mandrake8.2 ma vsak na rozdiel od RedHat7.3 aj
> modul 3c90x. Ked ho rucne zavediem, siet v Mandrake8.2 funguje normalne.
> [...]

Postupoval bych asi tak, ze 1) bych si zjistil, jake patche byly
aplikovany na Mandrakovsky kernel a s jakou konfiguraci byl kompilovan.
Druha moznost je pouzit primo Mandrakovsky kernel, kdyz funguje, pripadne
prejit na MD uplne :-))

Jinak nechapu smysl kopirovani 3c90x.o mezi ruznymi kernely a pouhe
prkopirovani 3c90x.c mi taky pripada jako velice naivni patch kernelu ...

-- Honza Houstek