Ikavarna a linux

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Úterý Září 24 17:23:38 CEST 2002

On Tue, Sep 24, 2002 at 10:09:20AM +0200, Jarda Mikulík wrote:
> To urcite ne!
> V opacnem pripade bychom provozovali nasi kavarnu nacerno :-D

Ano, tato licence pokryva jen kopirovani, sireni a modifikace
_a_ vy provozujete vasi kavarnu nejspis legalne. Uvedomte
si, ze k uzivani software, ktery jste legalne nabyli (cili
v souladu s GPL) zadnou licenci nepotrebujete. Muzete ten
software legalne pouzivat dokonce i v tom pripade, ze se
rozhodnete na podminky GNU GPL nepristoupit (coz samozrejme
muzete, nicmene nijak vam to nepomuze, pouze vas to dale omezi,
protoze ,,defaultni'' copyrightovy zakon je restriktivnejsi
nez GPL).

Hynek Hanke