zamena vice radek pomoci sed?

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Září 25 09:37:27 CEST 2002

Tazatel psal dalsi podronosti jiz v prvnim dotazu ;) Tak tedy jeste
jednou:

potreboval jsem zamenit v mnoha strankach webu <nejaky_kus_kodu> za
<jiny_kus_kodu>. Kod byl viceradkovy (jak uz to tak byva :). Nepodarilo
se mi premluvit sed, aby pracoval na bazi zacatek_souboru-konec_souboru.
Vzdy reagoval jen "radkove", tzn. zpracovava vstup radku po radce.
Zkousel jsem ruzne volby, ktere by mely umoznit zpracovani vice radku,
ale zatim bezuspesne.

Matthes