zamena vice radek pomoci sed?

Středa Září 25 11:21:52 CEST 2002

Matthes píše:
> Vy jste se asi dobre vyspal, ze? :)) Myslim, ze celkem jasne z popsane
...o spaní se teď nebudeme bavit, já spím dobře...

> situace vyplyva, ze kdyz ma clovek hafo stranek, ve kterych neco chce
> menit, nechce to delat rucne v kazdem souboru => ne, vim mi nestaci.
	To ještě není ručně. Makro je jenom naprogramovaný postup stejně
jako v sedu, a dá se samozřejmě uložit.

> Pozornemu ctenari pri trose premysleni take zasvitne, ze kod, ktery
> potrebuji zamenit bude asi stejny ve vsech strankach => znam i pocet
> radku.
	Nic takového jste nepsal, asi nejste pozorný pisatel.

> My nesamostatni jsme Vami zaslanou konstrukci zkouseli jiz pred tim, nez
> jsme se ptali a ptali jsme se proto, ze to nefungovalo k nasi
> spokojenosti a jinou alternativu jsme nenasli.
	Tak co vám na tom nevyhovuje? Jestli vám nestačil ten příklad, dejte
jiný, ten můj ale fungoval.