zamena vice radek pomoci sed?

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Září 25 11:19:59 CEST 2002

Vy jste se asi dobre vyspal, ze? :)) Myslim, ze celkem jasne z popsane
situace vyplyva, ze kdyz ma clovek hafo stranek, ve kterych neco chce
menit, nechce to delat rucne v kazdem souboru => ne, vim mi nestaci.
Pozornemu ctenari pri trose premysleni take zasvitne, ze kod, ktery
potrebuji zamenit bude asi stejny ve vsech strankach => znam i pocet
radku.
My nesamostatni jsme Vami zaslanou konstrukci zkouseli jiz pred tim, nez
jsme se ptali a ptali jsme se proto, ze to nefungovalo k nasi
spokojenosti a jinou alternativu jsme nenasli.

Dekuji, s pozdravem
Matthes