zamena vice radek pomoci sed?

Středa Září 25 11:38:03 CEST 2002

Matthes píše:
> Me nefungoval na to, co jsem potreboval. Jiny fungujici priklad jsem zatim
> nenasel a proto jsem si dovolil poptat se v konferenci. Nicmene se
> problem uz vyresil jinak - byv odvolan na jinou praci, odskakal to
> kolega, ktery do ted kopiruje a vklada, kopiruje a vklada... Vysoce
> elegantni reseni! :)))
	Kdybyste problém popsal hned, mohl jste ho vyřešit včas ještě sám,
například
- v sedu variantou uvedeného příkladu N;N;N;N;N;s///
- smazat udaný rozsah a vložit jiné řádky
- nahradit konec řádku speciálním znakem, udělat záměnu na jediném řádku a
  vrátit konce zpátky
- ...
Řešení se vždycky nabídne víc, když je jasné zadání.
Předávat úkol cvičené opici je nedůstojné, i kdyby ho vyřešila rychleji.