zamena vice radek pomoci sed?

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Září 25 11:52:42 CEST 2002

> 	Kdybyste problém popsal hned, mohl jste ho vyřešit včas ještě sám,
> například
> - v sedu variantou uvedeného příkladu N;N;N;N;N;s///
> - smazat udaný rozsah a vložit jiné řádky
> - nahradit konec řádku speciálním znakem, udělat záměnu na jediném
> řádku a vrátit konce zpátky

Takhle teoreticky bych to vedel taky, ptal jsem se na syntaxi pro sed, v
kterem i po usilovnem studiu manualu trochu plavu.

> - ...
> Řešení se vždycky nabídne víc, když je jasné zadání.
> Předávat úkol cvičené opici je nedůstojné, i kdyby ho vyřešila
> rychleji.

To mate pravdu, ale clovek mini a sef meni - a ja nejsem sef (nastesti
nebo bohuzel? :)

kazdopadne z cvicneho hlediska se k tomu jeste urcite vratim, abych priste
neobtezoval ;)

M.