rychlejsi/presnejsi casovac v kernelu u redhat 8?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 25 12:36:38 CEST 2002

Zdar,

nekde (zrejme tady?) jsem zahledl zminku o tom, ze budto novy RedHat
nebo Mandrake GNU/Linux bude mit upraveny 2.4.x kernel tak, ze snad na
AMD procesorech bude presnejsi/rychlejsi casovac? Mohl by mi nekdo dat
presnejsi pointer na RTFM? Potreboval bych se o te zmene dozvedet co
nejvic.

Konkretne mi jde o to, ze bych ve sve aplikaci potreboval 200 Hz
casovac. A normalne ma linux vsechno 100Hz, takze mam smulu. A trosku
doufam, ze by ta vyse tusena zprava o uprave kernelu mohla pomoct i mne.

Petr