redhati apache a generovani certifikatu.

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Září 25 13:40:17 CEST 2002

Petr Vaněk wrote:
> [...]

Na RH7.1/7.2 k tomu byl fajn skript v /usr/share/ssl/misc:
1) ./CA -newca
2) ./CA -newreq
3) ./CA -sign

Kroky 2 a 3 zopakujete pro psislusny pocet certifikatu.
Je to primitivni. Pokud budete chtit potom nejake specialitku,
tak postupovat rucne dle docu k OpenSSL.

	Majkl