Ceska programatorska klavesnice pro X11 - kde, jak?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Září 25 19:11:40 CEST 2002

 >Ja pouzivam minimalistickou klavesnici by myself
 >http://www.sury.cz/cs_CZ -> nakopirovat do symbols/ a do XF86Config:
 >
 >Section "InputDevice"
 >	Identifier	"Generic Keyboard"
 >	Driver		"keyboard"
 >	Option		"CoreKeyboard"
 >	Option		"XkbRules"	"xfree86"
 >	Option		"XkbModel"	"pc104"
 >	Option		"XkbLayout"	"cs_CZ"
 >	Option		"XkbVariant"	"us_cz_prog"
 >EndSection
 >
 >Prepinani se deje pres CAPS-LOCK (ten je pres shift CAPS-LOCK) a
 >predefinovava jenom cisla a mrtve klavesy...

Dekuji - klavesnice funguje. Akorat nevim, jak se pise u s krouzkem a
carkou.Lze zapnout mrtve klavesy? Podle ktereho navodu jste klavesnici
vytvarel? Hodilo by se mi problematice X11 versus klavesnice lepe
porozumet.

Dekuji za ochotu,
OldFrog.