Ceska programatorska klavesnice pro X11 - kde, jak?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Září 26 17:17:22 CEST 2002

>pres mrtvou klavesu ú normalne pres carkovou, ů pres takovou tu klavesu
>vedle jednicky se shiftem.

Zaboha nemohu napsat 'ů', ta klavesa vedle jednicky vlavo se shiftem
se chova jako mrtva, ale po naslednem zapisu 'u' se negeneruje zadny
znak. Bez shiftu generuje po naslednem stisku znaku 'u' znak 'ü'. Navic
pri zapisu libovolneho akcentovaneho znaku hlasi program 'kedit' do
konzole:

"kdecore (KAccel): WARNING: Sym::initQt( ffff ): failed to convert key."

Ale mozna je neco shnileho v mem systemu, protoze v neKDE aplikacich
nemohu vlozit ceske znaky ani pomoci cut&paste. Distribuci mam
SuSE8.0 cz a locale LC_ALL=cs_CZ.

>ano, kdyz se zapne CapsLock, tak mrtve klavesy funguji.

Hacek u mne nefunguje. A ten krouzek nad u samosebou. Ach jo.

Hmm, mozna mne ceka stejna odysea...

Dik,
OldFrog.