obidenie prechod (tunel) proxy servrom

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Středa Září 25 19:38:14 CEST 2002

Nevim jak na win, ale na linuxovem klientovi bych to resil tak, ze bych
si udelal sifrovany (pomoci SSL) tunel mezi portem 80 na proxy na inetu a
klientem. Proxy xy by s tim nic neudelal, protoze by to povazoval za
https. No a uvnitr toho tunelu bych valil pozadavky na proxy server
normalnim zpusobem, takze v klientovi bych pouze nastavil pouzivani proxy
serveru na adrese localhost:port tunelu.

-- Honza Houstek

P.S. Je opravdu nutne to obchazet?