literatura k céčku a sítím pod linuxem

Miroslav Radiměřský miruz.86 na tiscali.cz
Středa Září 25 20:08:07 CEST 2002

Mám takový problémek. Začínám v C, začínám s Linuxem, ale nemohu sehnat
zdroj informací (laciný, kvalitní) o sítích, TCP/IP a jeho použití pod
Linuxem a také o programování v C pod Linuxem.

Nejlepší by byly elektronické příručky, stručné, hodnotné a s minimem
balastu. Knihy bych možná také zkousnul, berte však ohled na to, že jsem
chudý, šestnáctiletý student gymnázia a proto nemám na výřečné knihy od
CPressu. Nejsem tupec, jsem začátečník.

Možná si říkáte, že ta dnešní mládež si ani neumí utřít prdel... možná tomu
tak je, ale věřte, že energie, kterou vložíte do poslání pár odkazů a názvů
knih, nepřijde vniveč a já se jí budu snažit zhodnotit.

Nejlépe by se to dalo vyjádřit slovy: Jsem příliš sexy na to číst dlouhé
drahé knihy, já musím psát, tvořit a vyvíjet. Odmítám sypat peníze velkým
firmám, vychovávat milionáře a stát se tak tupou ovečkou v rukou trhu...
Miroslav RADIMĚŘSKÝ
miruz.86 na tiscali.cz

Daląí informace o konferenci Linux