literatura k céčku a sítím pod linuxem

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Září 25 20:38:09 CEST 2002

Pekný večer ;o)

Miroslav Radiměřský wrote:

>Mám takový problémek. Začínám v C, začínám s Linuxem, ale nemohu sehnat
>zdroj informací (laciný, kvalitní) o sítích, TCP/IP a jeho pou?ití pod
>Linuxem a také o programování v C pod Linuxem.

Internet - google, altavista,..., zdrojové texty a kopec stránok o
všetkom možnom.
Stačí len pohľadať. Prípadne (siete a TCP/IP) zaručene Net-3 howto a
Ethernet howto,
a veľa ďaľšícj How To ;o))

>Nejlep?í by byly elektronické příručky, stručné, hodnotné a s minimem
>balastu. Knihy bych mo?ná také zkousnul, berte v?ak ohled na to, ?e jsem
>chudý, ?estnáctiletý student gymnázia a proto nemám na výřečné knihy od
>CPressu. Nejsem tupec, jsem začátečník.

Velmi vela sa da docitat na CD dodavanych s Linuxom (napr. DOCS z
RedHatu - je tam v podstate
vsetko...) Ďaľším zdrojom na štúdium môžu byť zdrojáky jadra a programov
okolo...
Inak medzi nami keby bolo získavanie informácií také jednoduché
vydavatelia kníh by
už asi skrachovali ;o) Ona investícia do dobrej literatúry sa isto
oplatí - možno treba rozniesť
párkrát niekomu reklamné letáky alebo inú zárobkovú činnosť a nedať si
pár pív - a kúpiť si kvalitnú knihu...

>Mo?ná si říkáte, ?e ta dne?ní mláde? si ani neumí utřít prdel... mo?ná tomu
>tak je, ale věřte, ?e energie, kterou vlo?íte do poslání pár odkazů a názvů
>knih, nepřijde vniveč a já se jí budu sna?it zhodnotit.

Ono človek musí pochopiť, že investícia do vzdelania sa vráti (teda by
sa mala) v budúcnosti - v čase,
keď bude svoje vedomosti a zručnosti predávať iným - ako zamsetnanec
alebo podnikateľ...

>Nejlépe by se to dalo vyjádřit slovy: Jsem příli? sexy na to číst dlouhé
>drahé knihy, já musím psát, tvořit a vyvíjet. Odmítám sypat peníze velkým
>firmám, vychovávat milionáře a stát se tak tupou ovečkou v rukou trhu...

Ono nik nemôže čakať, že niekto zoberie lievik (trychtýř) a naleje mu to
do hlavy - vedomosti
sú v živote najcennejšie. A pomaly si musíme zvykať, že sa za ne platí.
Aj keď sa to mnohým
nepáči, ale je to tak...

Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799