literatura k céčku a sítím pod linuxem

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Září 25 20:44:27 CEST 2002

On Wed, 25 Sep 2002, [windows-1250] Miroslav Radiměřský wrote:

> Mám takový problémek. Začínám v C, začínám s Linuxem, ale nemohu sehnat
> zdroj informací (laciný, kvalitní) o sítích, TCP/IP a jeho použití pod
> Linuxem a také o programování v C pod Linuxem.
> Nejlepší by byly elektronické příručky, stručné, hodnotné a s minimem
> balastu. Knihy bych možná také zkousnul, berte však ohled na to, že jsem

Muzete zkusit pro uplny zacatek http://docs.linux.cz/ (respektive
http://docs.linux.cz/#prog-c), muzete si zkusit na internetu najit
programy ktere delaji to co se chcete naucit a zacit studovat jejich
zdrojaky, a Google Vam taky jiste par zajimavych veci najde.

Dalsi moznosti jsou ktera mne ted zrovna napadla jsou slajdy Martina
Berana z prednasky z Unixu, kterou vede na MFF UK
(http://www.ms.mff.cuni.cz/~beran/vyuka/UNIX/unix_slajdy.ps.gz, kratke
trivialni demonstraacni programy jsou tady:
http://www.ms.mff.cuni.cz/~beran/vyuka/UNIX/prog/.cs).

Atd.

--
JiKos.