[Fw: Re: Aplikace z KDevelop a GPL]

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Středa Září 25 20:04:28 CEST 2002

kratochvil na dbsystem.com wrote:

> [...]
[snip]

> Proto Vam zbyva pro komercni aplikace pouzit jedina zminovana moznost a
> to jest: zakoupit komercni licenci pro pouzivani Qt a kdelibs pouzit pod
> LGPL.
>
> Nebo nekoho napada jeste jina cesta jak neporusit licenci od Qt a
> zaroven vyvijet s kdelibs komercni projekt?

 http://www.andamooka.org/reader.pl?pgid=kde20develch19

 Neni to o komercni, ale o 'open vs closed source'. A closed source nejde
jinak nez s komercni verzi Qt (pokud tedy nechcete zkouset nekromancerske
praktiky na Harmony ;)  ).

 Jsou tam i dalsi veci ohledne "nelegalniho" KDE a podobne. (A Vy konkretne
by ste si mohl neco takoveho precist, nez priste zase zkusite napsat, ze
kdelibs jsou pod GPL nebo ze s Qt nejde pouzivat LGPL kod - vzdyt ani jedno
z toho nikdy nebyla pravda).

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz