[Fw: Re: Aplikace z KDevelop a GPL]

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Září 26 09:31:32 CEST 2002

On Wed, Sep 25, 2002 at 08:04:28PM +0200, Lubos Lunak wrote:

> [snip]

>  http://www.andamooka.org/reader.pl?pgid=kde20develch19

Dekuji za link, vzdy se rad poucim.

>  Jsou tam i dalsi veci ohledne "nelegalniho" KDE a podobne. (A Vy konkretne
> by ste si mohl neco takoveho precist, nez priste zase zkusite napsat, ze
> kdelibs jsou pod GPL nebo ze s Qt nejde pouzivat LGPL kod - vzdyt ani jedno
> z toho nikdy nebyla pravda).

1) Nikdy jsem netvrdil ze KDE jsou "nelegalni"
2) Uznavam jsem ze jsem chyboval ohledne GPL vs LGPL v pripade kdelibs
3) nikdy jsem netvrdil ze s Qt nelze pouzivat LGPL kod.

Vyse "vypichnuta" veta ohledne rozporu s LGPL. Byla myslena tak jak ji
vysvetlil pan Krause cili: Nemuzete pouzit kdelibs (i presto ze jsou pod
 LGPL) pro vyvoj Closed source projektu pokud zaroven nezaplatite za Qt
(resp nepouzijete pro Qt komercni licenci - to jen aby zas nedoslo k
 nejakemu nedorozomneni)

Dale bych se rad omluvil za pouziti nepresne terminologie ve vsech
pripadech kdy jsem pouzil souslovi "komercni projekt" bylo mineno "closed
source"

ad 2) Pokud neznaly clovek pouzije kdelibs protoze jsou LGPL a zacne
vyvijet closed source project, muze se dockat ohledne Qt pomerne
nemileho prekvapeni.

--
  KLoK