Jak fsckovat ReiserFS / ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Září 25 22:26:51 CEST 2002

	Zdravim,

	na svem domacim pocitaci pouzivam reiserfs. Rekl jsem si,
ze pro jistotu pred upgradem systemu pustim reiserfsck, ale poradne
nevim jak to udelat - kdyz to pustim jen bez parametru, dela to
read-only test. Jeste muzu dat --log-file nekam jinam (nastesti mam
separatni svazek /boot), ale kdyz pak zkusim pouzit ten log soubor
s --fix-fixable, tak to --fix-fixable je ignorovano, protoze svazek
je namontovany (i kdyz jako r-only, a to bez nedobehlych transakci
- pred vlastnim fsck jsem pripojil r/w a pak zase r-only).

	Lze takovou kontrolu udelat jinak nez ze ten svazek nebude
pripojeny jako / (treba za pomoci jineho pocitace nebo ramdisku)?

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|