OZNAMENI: MandrakeSoft uvolnil ostrou verzi Mandrake 9.0

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 26 22:31:52 CEST 2002

: Ono to tak neni. Vcera ve 20.12 naseho casu mi dorazil mail z MandrakeSoftu
: upozornujici na release vcetne cesty, jak ziskat plny mirror z minimalni
: namahou site (iso prejmenovanim z rc3 a zbytek z cookeru). Nasledny resync
: zabral par minut.

	Nasledny rsync nebylo odkud delat, protoze ftp.sunet.se,
coz Mandrakesoft doporucuje mirrorum jako primarni zdroj, nemel finalni
image (ktere by odpovidaly MD5 souctu) jeste ani dnes rano.
Cili jsem stejne nakonec skoncil u toho, ze jsem to cele stahl
z mandrake.redbox.cz rucne (a to uz na ftp.sunet.se byl pristup pomalejsi
nez obvykle, protoze uz odtam zrejme lide stahovali.

: Opravdu si nemyslim, ze je problem ziskat media vcas.
: Je pravda, ze v okamziku, kdy to stahuje spousta koncovych uzivatelu je
: problem sehnat rychly zdroj, ale neni pravda, ze by se mirororvaci servery
: mezi sebou nedokazaly dohodnout na rozumnem pristupu mezi sebou.

	Tohle snad neni vec mirrorovacich serveru, ale Mandrakesoftu.
To jako kdyz mi 20:12 prijde mail, tak mam byt v praci, mit pripravene
misto na disku, a jeste navic soutezit o bandwidth uz s koncovymi
uzivateli ftp.sunet.se? Takhle si fakt podporu mirroru nepredstavuju.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|