LDAP - nalivani dat zvenku

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Září 26 02:15:26 CEST 2002

Wed, Sep 25, 2002 ve 10:12:23AM +0200 Dan Ohnesorg napsal(a):
# On Wed, 25 Sep 2002, Jan Kasprzak wrote:
#
# > : Treba CVUT, LDAP je primarni, tam zaklada stujni ucty a tam odsud se
# > : generuji takove veci jako ucty pro novell, mailove aliasy a podobne.
# >
# > 	No vidis. Cili studijni ta data odnekud ze sve interni databaze
# > (aspon predpokladam ze neco takoveho maji a neudrzuji si data na papirkach)
# > cpe do LDAPu. A pak je potreba tam promitat veci jako zmenu prijmeni
# > vdane studentky, preruseni studia, ukonceni studia, atd. Cili veci ktere je
# > treba nejmene 1x denne synchronizovat. Tohle delate jak?
#
# Nevim, nikdy me to nezajimalo, ale mam za to, ze tohle vsechno jsou flagy
# v LDAPu. Treba zmena prijmeni ma vliv na mailove aliasy, ale zmena
# logovaciho jmena = DN v LDAPu se nedela. Stejne tak se nerecykluji
# logovaci jmena u lidi, kteri ukoncili studium.
#

predstava ze se mi nebudou xnovak az xnovak100 recyklovat znamena, ze brzy
budou ucty uz jen tvaru x1234567 - tedy alespon pri me koncepci
xkus_prijmeniDOPLNENO_CISLEM a to maximalne na osm znaku...

to asi chce jinou metodu delani loginu. ale nase predchozi metody kpCISLO,
ke k je prvni z krestniho a p prvni z prijmeni taky nebyla idealni. a jak v
osmi znacich zajistit dobrou citelnost jinak tedy nevim

--milan