LDAP - nalivani dat zvenku

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Září 26 02:13:01 CEST 2002

#
# 	Ale notak! Prece mi nechces rict, ze nejsou instituce, kde jsou
# treba ucty nebo mailove aliasy navazany napriklad na personalistiku
# (nebo studijni agendu).
#
# 	Znovu rikam - ja _vim_ jak tohle udelat, jen je mi divne, ze tohle
# jeste nikdo neresil.

Ja to resim. Delam to tak, ze kdyz na nasem SQL trigger zachyti podstatnou
zmenu, provede pres dbms_ldap (to neni moc obecne, ze?) patricne zmeny na
vsech replikach. Pokud mu to nevyjde (rozpadla sit), poznaci si poznamky,
ktere pozdeji "dotlacec" z cronu spousteny dotlaci na vypadle repliky.
Jednou denne pak jiny soft z cronu provede ldapsearch nad kazdou replikou,
nacte do hash a porovna s vyselectenym idealnim stavem v SQL.

Pro me potreby vyhovujici.

Je tam nekde fatalni problem ? Nerikam ze uz mi to vsechno takhle jede,
napr. na kvalitnim "dotlaceci" pracujeme, ale celkem mi to prijde jako dobra
cesta vpred.

--milan