OZNAMENI: MandrakeSoft uvolnil ostrou verzi Mandrake 9.0

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Září 26 07:22:50 CEST 2002

> Predpokladam, ze prenosova kapacita pro Mandrake 9.0 by mela
> byt dostatecna minimalne do pondelka, pak se uvidi :-)
Pochybuju, moje sitovka sviti tak moc, jak moc ji dovolim. Ted rano me nasi
sitari asi usmrti, nejak jsem to prehnal :-(

> PS.: To nechapu jak mam nekdy byt prvni kdyz na mem zdroji ftp.sunet.se
> jeste Mandrake 9.0 nemaji :-(

Odpoved je snadna: specialni rsync na specialnim portu vyhrazenem pouze pro
mandrake.redbox.cz, a to na caroll (prvni stroj, na  kterem to je po
internich strojich mandrakesoftu). Preci jen, pri vsi ucte k ftp.fi.muni.cz,
na redboxu je toho k teto distribuci vic ;-)

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz