OZNAMENI: MandrakeSoft uvolnil ostrou verzi Mandrake 9.0

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 26 13:59:54 CEST 2002

Zdenek Mazanec wrote:
: Odpoved je snadna: specialni rsync na specialnim portu vyhrazenem pouze pro
: mandrake.redbox.cz, a to na caroll (prvni stroj, na  kterem to je po
: internich strojich mandrakesoftu). Preci jen, pri vsi ucte k ftp.fi.muni.cz,
: na redboxu je toho k teto distribuci vic ;-)

	Ja nemam ambice mit nejkompletnejsi mirror Mandraku, jen mame
sitovou a vypocetni kapacitu na to, abychom pomohli open source softwaru
dostat se k uzivatelum. Ale v okamziku, kdy Mandrake zverejnuje
distribuce stylem "vysel novy Mandrake, prosime mirrory aby si ho taky
stahly" a plny provoz uz bezi a neni odkud tahat ani na ty mirrory,
je prece jen takova to sluzba pro open source software fakt tezka.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|