Re: Microsoft a jeho dotazník

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Září 26 08:40:59 CEST 2002

> jedna perla:
>
> Jaký je Vás názor na úroven výrobku, sluzeb atd. uvedených spolecností?
>
> a ako SPOLOCNOSTI su ponuknute tieto:
> 	IBM/Lotus, Linux, Microsoft, Netscape, Novell, Oracle a SUN

Takovych perlicek je tam vic.

> Vy ste uz poculi o nejakej spolocnosti linux ?

Ano :)
Neni nahodou slovo "spolecnost" ekvivalentem slova "komunita" ?
A o linuxove komunite uz jsem parkrat slysel ...

> v tej suvislosti je cast otazky " Jedná se o duveryhodnou spolecnost",

Ano. Aspon pro me. Ja tedy linuxove komunite verim vic nez M$.

> ci "Má vysokou úroven v obchodních aktivitách

Tady bych to nechal bez odpovedi - toto se u kazde distribuce
dost lisi ..

> ... a dodrzuje etické
> standardy" ...

Rozhodne vic nez M$ (IMHO).