Konflikt OpenOffice CZ s instalovanymi ttf fonty

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Září 26 08:50:03 CEST 2002

Ahoj ve spolek,
Instaloval jsem v distribuci SuSE8.0 balik OpenOffice1.0 CZ. Protoze fonty v
menu vypadaly dost mizerne (droboucke otrepane patkove pismo), rozhodl jsem
se jeste k doinstalovani truetype fontu dle navodu, ktery tu pred casem
probehl - nakopirovani ttf souboru do /usr/X11R6/lib/X11/fonts/,
ttmkfdir>fonts.scale a mkfontdir a nakonec restart X serveru. K tomuto kroku
jsem se rozhodl i kvuli lepsimu zobrazovani textu v Mozille, kterou jsem mel
v systemu jiz instalovanu. X-ka nabehla v poradku, v Mozille jsem mohl
provest zmenu fontu, ale nedari se od te doby spustit zadnou soucast oo.
Pokud zrusim instalaci OpenOffice a chci ji provest znovu, nejde rozbehnout
(Rozbehne se, ihned skonci bez jakekoliv hlasky).
Vse funguje az v momente kdy ttf fonty vyhazim a znovu restartuji X-ka.

Kde je zakopany pes? Nektery z fontu neni korektni?
Dik za pripadne postrceni.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz