Konflikt OpenOffice CZ s instalovanymi ttf fonty

BzF bzf na centrum.cz
Čtvrtek Září 26 11:09:21 CEST 2002

Dne Thu, 26 Sep 2002 08:50:03 +0200
Josef Vogeltanz <JoVogeltanz na dop.skoda.cz> napsal/a:

> Ahoj ve spolek,
Taky,
> Instaloval jsem v distribuci SuSE8.0 balik OpenOffice1.0 CZ. Protoze fonty
> v menu vypadaly dost mizerne (droboucke otrepane patkove pismo), rozhodl
(někde v dokumentaci je to popsané)
Nástroje -> Volby -> OpenOffice.org -> Náhrada písem
Andale Sans UI  zaměnit za co_je_libo (jediná drobná zrada je, že se Andale
Sans UI nedá vybrat z roletky, ale musí se tam napsat)

i spustena z terminalu?

S pozdravem
BzF