Smart UPS

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Září 26 10:56:40 CEST 2002

Mam je nastavit Smart UPS (bohuzel ani nevim, jaky typ, jen, ze je to
pripojeno pres seriovy port) na Linux RH 7.3. Dival jsem se zbezne do
archivu konference. Je toho o UPS hodne. Nasel jsem tam odkaz na
http://www.apcupsd.com/ Tam maji apcupsd. Jsou tam baliky i pro RH, ale
pouze do verze 7.1. Funguje to nekomu u RH 7.3? Jedina vec, co od te UPS
chci, aby spustila Shutdown pocitace v pripade, ze vypadne proud a zacnou
dochazet baterie. Matne si vzpominam, ze jsem v jadre videl nejakou podporu
UPS. Pokud chci tu jedinou funkci, potrebuji apcupsd nebo staci podpora v
jadre? Nebo podpora v jadre musi byt vzdy? Nejaky typ na co si dat bacha?

Diky

TNX