Smart UPS

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Čtvrtek Září 26 13:14:21 CEST 2002

Kovar Jan wrote:
> Mam je nastavit Smart UPS (bohuzel ani nevim, jaky typ, jen, ze je to
> pripojeno pres seriovy port) na Linux RH 7.3. Dival jsem se zbezne do
> archivu konference. Je toho o UPS hodne. Nasel jsem tam odkaz na
> http://www.apcupsd.com/ Tam maji apcupsd. Jsou tam baliky i pro RH, ale
> pouze do verze 7.1. Funguje to nekomu u RH 7.3? Jedina vec, co od te UPS
> chci, aby spustila Shutdown pocitace v pripade, ze vypadne proud a zacnou
> dochazet baterie. Matne si vzpominam, ze jsem v jadre videl nejakou podporu
> UPS. Pokud chci tu jedinou funkci, potrebuji apcupsd nebo staci podpora v
> [...]
RPMka mi fungují na RH 7.1, 7.2 a 7.3 naprosto bez problémů. Podporu v
jádře pro UPS žádnou nemám, stačí jen apcupsd. Po instalaci balíčku
stačí jen propojit UPSku s PC, nastavit v /etc/apcupsd/apcupsd.conf typ
propojovacího kabelu, typ UPS a sériový port na který je kabel na straně
  PC připojen a pustit démona.
S pozdravem

Zdeněk D.