[Fw: Re: Aplikace z KDevelop a GPL]

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Čtvrtek Září 26 13:28:07 CEST 2002

kratochvil na dbsystem.com wrote:

[snip]

> 1) Nikdy jsem netvrdil ze KDE jsou "nelegalni"

 Tohle nebylo mineno konkretne na nekoho, to bylo spis tak obecne pro
pripad, ze by tu nekoho napadlo zase vytahovat ty silene stare diskuze.

> 2) Uznavam jsem ze jsem chyboval ohledne GPL vs LGPL v pripade kdelibs
> 3) nikdy jsem netvrdil ze s Qt nelze pouzivat LGPL kod.

 Uz nemuzu najit ten prispevek, z ktereho jsem mel ten dojem. Mozna jsem to
spatne precetl.

[snip]

> ad 2) Pokud neznaly clovek pouzije kdelibs protoze jsou LGPL a zacne
> vyvijet closed source project, muze se dockat ohledne Qt pomerne
> nemileho prekvapeni.

 To se obcas stava, ze cloveka muze neco pozdeji prekvapit, kdyz si vsechno
dulezite nezkontroluje predem. *shrug* Az budeme zit v idealnim svete,
nekdo me prosim upozornete.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz