Konflikt OpenOffice CZ s instalovanymi ttf fonty

Petr Vozák petr.vozak na hnutiduha.cz
Čtvrtek Září 26 12:46:49 CEST 2002

Ve FAQ na oo-cs.sourceforge.net je popsan problem s fontem Times New Roman,
ktery se ale ma projevovat jen v distribuci RedHat 7.3 a ktery nema tak
zavazne nasledky - plyne z nej ovsem, ze by OpenOffice s nekterymi fonty
mohly mit problem.
Sam bez problemu pouzivam SuSE 8.0 s doinstalovanymi ttf fonty, ktere
nabizel zdarma Microsoft a ktere jsou k dispozici na
corefonts.sourceforge.net - mohly by tedy bez problemu fungovat i jinde.
Pokud by ale slo jen o to divne pismio v nabidkach Open Office CZ, neni
potreba instalovat dalsi fonty - navod na zmenu pisma je opet ve FAQ na
oo-cs.sourceforge.net
Petr Vozak