LDAP - nalivani dat zvenku

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 26 14:45:44 CEST 2002

Milan Sorm wrote:
: #
: # 	Ale notak! Prece mi nechces rict, ze nejsou instituce, kde jsou
: # treba ucty nebo mailove aliasy navazany napriklad na personalistiku
: # (nebo studijni agendu).
: #
: # 	Znovu rikam - ja _vim_ jak tohle udelat, jen je mi divne, ze tohle
: # jeste nikdo neresil.
:
: Ja to resim. Delam to tak, ze kdyz na nasem SQL trigger zachyti podstatnou
: zmenu, provede pres dbms_ldap (to neni moc obecne, ze?) patricne zmeny na
: vsech replikach. Pokud mu to nevyjde (rozpadla sit), poznaci si poznamky,
: ktere pozdeji "dotlacec" z cronu spousteny dotlaci na vypadle repliky.
: Jednou denne pak jiny soft z cronu provede ldapsearch nad kazdou replikou,
: nacte do hash a porovna s vyselectenym idealnim stavem v SQL.
:
: Pro me potreby vyhovujici.
:
: Je tam nekde fatalni problem ? Nerikam ze uz mi to vsechno takhle jede,
: napr. na kvalitnim "dotlaceci" pracujeme, ale celkem mi to prijde jako dobra
: cesta vpred.

	Kdyz tohle mi prijde nesystemove - resp. prilis navazane na tvoji
databazi. Ja bych fakt chtel mit neco jako ze z databaze vygeneruju LDIF,
pres ldapsearch si vezmu obsah nejakeho podstromu, a pak nejakym programem
vygeneruju LDIF ktery provede prislusne zmeny. Tohle by mi prislo jako
dostatecne obecne a funkcni.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|