OZNAMENI: MandrakeSoft uvolnil ostrou verzi Mandrake 9.0

Miroslav Kubiczek miroslav.kubiczek na anfdata.cz
Čtvrtek Září 26 15:52:45 CEST 2002

V adresár(i instalace jsou tyto soubory:

    CLIP-PHASE1-DL.iso
    MandrakeLinux=9.0rc3-i18n.586.iso
    MandrakeLinux=9.0rc3-inst-1.i586.iso
    MandrakeLinux=9.0rc3-inst-2.i586.iso
    md5sums.clic

Chte(l bych se zeptat: je pro instalaci nutné stahovat vaechny fajly nebo
stac(í, kdy~ vypálím 3.a 4. image - 2CD ?

Miroslav Kubiczek