OZNAMENI: MandrakeSoft uvolnil ostrou verzi Mandrake 9.0

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Září 26 14:21:34 CEST 2002

> Ja nemam ambice mit nejkompletnejsi mirror Mandraku, jen mame
> sitovou a vypocetni kapacitu na to, abychom pomohli open source softwaru
> dostat se k uzivatelum. Ale v okamziku, kdy Mandrake zverejnuje
> distribuce stylem "vysel novy Mandrake, prosime mirrory aby si ho taky
> stahly" a plny provoz uz bezi a neni odkud tahat ani na ty mirrory,
> je prece jen takova to sluzba pro open source software fakt tezka.

Ono to tak neni. Vcera ve 20.12 naseho casu mi dorazil mail z MandrakeSoftu
upozornujici na release vcetne cesty, jak ziskat plny mirror z minimalni
namahou site (iso prejmenovanim z rc3 a zbytek z cookeru). Nasledny resync
zabral par minut. Opravdu si nemyslim, ze je problem ziskat media vcas.
Je pravda, ze v okamziku, kdy to stahuje spousta koncovych uzivatelu je
problem sehnat rychly zdroj, ale neni pravda, ze by se mirororvaci servery
mezi sebou nedokazaly dohodnout na rozumnem pristupu mezi sebou.

Zdenek Mazanec