jak na emulaci scsi

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 26 17:28:50 CEST 2002

>                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Prosim????? Mne na mem Slackwaru rozhodne "sam nepozna" nic.
> (Jeste, ze tak! Takova drzost! Sam si neco rozpoznavat! ;)

Napr. pokud nemam vubec v jadre podporu ATAPI-CDROM a ide-scsi vidi takove
zarizeni, tak se na nej celkem logicky povesi. To se mi zda jako rozumne
chovani, a navic vzdycky mam moznost si ho prizpusobit.

Kdyz vam to tolik vadi, ze jadro na neco prijde samo, zkuste navrhnout
Linusovi, aby vsechny autodetekce, ktere jadro dela, z nej vyhazel, ze si
to chcete na svem Slackwaru vsechno nastavit sam (dobrou chut!).

> Myslim, ze je to dost jedno, jestli ho zakompiluju do jadra nebo jako
> modul. Proc ho nemit v jadre, kdyz mam v pocitaci "napevno" vypalovacku?

A proc tedy vubec mame moduly?

-- Honza Houstek