jak na emulaci scsi

Yeti yeti.ssm na NOSPAM.atlas.cz
Pátek Září 27 11:42:37 CEST 2002

Jan Houstek wrote:

> Napr. pokud nemam vubec v jadre podporu ATAPI-CDROM a ide-scsi vidi takove
> zarizeni, tak se na nej celkem logicky povesi. To se mi zda jako rozumne
> chovani, a navic vzdycky mam moznost si ho prizpusobit.
Jo, to bych chapal. Asi si *ponekud* nerozumime v definici "sam pozna" ;)

> Kdyz vam to tolik vadi, ze jadro na neco prijde samo, zkuste navrhnout
> Linusovi, aby vsechny autodetekce, ktere jadro dela, z nej vyhazel, ze si
> to chcete na svem Slackwaru vsechno nastavit sam (dobrou chut!).
Ale mne nevadi, ze kernel autodetekuje hardware! Jenom konstatuju, ze se
palirna automaticky nenastavi jako ide-scsi.
<flame> Aspon ne mne na Slacku! </flame>

> A proc tedy vubec mame moduly?
Zeptejte se Linuse! :)
No trebas aby se kernel vlezl na disketu... Nebo kdyz casto menim
konfiguraci hardware (trebas testuju sitovky) a nepotrebuju v pameti
hejno balastu. Kdyz ani jedno z toho nepotrebuju, na co tahat externi
moduly, kdyz to muzu mit v jednom souboru?

> -- Honza Houstek

Yeti
--

"Linux is friendly to user who deserves it."

Registered Linux user #270217