LDAP - nalivani dat zvenku

Pátek Září 27 10:12:29 CEST 2002

Milan Sorm píše:
> Je fakt ze od jiste doby jsem presel od systemovych veci k rychlym a
> funkcnim. Ale je to moderni dobou - vali se na mne tolik nove techniky, ze
> uz si s ni nemuzeme hrat a musime ji rychle instalovat a vrhat se na dalsi.
> I kdyz ted je casu dost, kdyz clovek stale ceka na novy RH8, ktery nutne
> potrebuje kvuli integralni soucasti perlu 5.8 a httpd 2.0 pro svuj
> cluster... Takze mozna volneho casu muzeme vyuzit k tomu, ze budeme ten LDIF
	Pokud nebude sloužit k ničemu jinému, mohls mít už 6 týdnů
betu s tím krásným jménem, kde to všechno najdeš. Není tam nové rpm a
utf-8 přivádí k zoufalství, ale jako server a ještě ke všemu na vyzkoušení
to úplně stačí. Kromě toho, to čekání už nebude trvat tak dlouho, aby se
všichni nedočkavci nedočkali. Je to pořád lepší než "release when it's time".