odstranenie sumu (noise reduction)

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Září 27 12:14:50 CEST 2002

Bohuzel musim konstatovat, ze software pro praci s audio a muzikou vubec
je na linuxu zatim jen spis pro zajimavost nez pro pouzitelnost. Par
utilitek na odstranovani bordelu z audia jsem zkousel, ale vysledky byly
skoro horsi, nez kdyz jsem to nechal zasumene :((
Neco najdete na linuxlinks.cz, freashmeat-u atp., ale myslim, ze v tomto
pripade neni srabarna uchylit se k winowsim (ci Mackovskym) softwarum.
Napr. DartPro je jeden z nelepsich audiorestoration softu a je k mani
jako demo nebo light verze.
Pak jsou tu samozrejme spickove nastroje jako napr. Steingberg Clean nebo
SonicFoundry NoiseReduction atd. - ovsem za tezky penize ;)

Matthes