odstranenie sumu (noise reduction)

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Pátek Září 27 16:37:31 CEST 2002

On Fri, Sep 27, 2002 at 11:43:35AM +0200, Kilian Igor wrote:
> Prajem prijemny den.
>
> Poznate niekto nejaky soft do linuxu, co by dokazal
> odstranit sum z audio nahravky wavu? Mam par zaznamov
> z platni a kaziet a chcel by som odstranit sum predtym
> ako to bachnem do ogg, alebo na audio-CD. Bol by som
> rad, keby ten soft vedel spravit rozbor sumu. Teda najprv
> mu podhodit nahravku sumu a potom by podla toho rozboru
> vedel odstanit sum z nahravky.

Zkuste audacity. Audio editor s GUI ve wxWindows. Stahoval jsem ted neco
z kotoucaku a kdyz ma dostatecne dlouhy vzorek sumu (staci tak 5
    vterin). Tak to vycisti docela kvalitne. Neni to teda vylozene v
profi kvalite ale pro bezne poslouchani to jde. Na co si dejta hlavne
pozor at nemate prebuzeny vstup. Potom vam to tam udela docela solidni
"prskance"

--
  KLoK