Zjištění VMWARE 2.0.4.-1142 a padani site

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pátek Září 27 11:59:57 CEST 2002

Dobry den vsem.
Zjistil jsem jednu záležitost, která by mohla případně pomoci, proto ji tady
uveřejňuji.

Na Linuxu SuSE 7.1 CZ mám VMWARE 2.0.2-1142. PC má síťovou kartu a adresu
xxxx.99 a VMWARE adresu xxxx.88. Když jsem přes sambu kopíroval z/do VMWARE
(tedy WIndows 98), při velikosti asi nad 1 MB vytuhla síť (88 a tedy i 99),
musel jsem pak provést ifconfig eth0 down a up, ale takto velké soubory jsem
nikdy nepřekopíroval. Všechno začalo fungovat, až když jsem PC připojil do
regulérní sítě a rozhraní přestalo viset "do vzduchu". Pak už kopírování
probíhá bez problému, přitom na rozbočovači je vidět, že si VMWARE z adresy
xxxx.88 často "ťukne" na fyziskou kartu xxxx.99.

Tak snad to někomu na něco bude..
MK