Zjištění VMWARE 2.0.4.-1142 a padani site

Pondělí Září 30 22:04:44 CEST 2002

On Fri, 27 Sep 2002, Martin Kamín wrote:

> Na Linuxu SuSE 7.1 CZ mám VMWARE 2.0.2-1142. PC má síťovou kartu a adresu
> xxxx.99 a VMWARE adresu xxxx.88. Když jsem přes sambu kopíroval z/do VMWARE
> (tedy WIndows 98), při velikosti asi nad 1 MB vytuhla síť (88 a tedy i 99),
> musel jsem pak provést ifconfig eth0 down a up, ale takto velké soubory jsem
> nikdy nepřekopíroval. Všechno začalo fungovat, až když jsem PC připojil do
> regulérní sítě a rozhraní přestalo viset "do vzduchu". Pak už kopírování
> probíhá bez problému, přitom na rozbočovači je vidět, že si VMWARE z adresy
> xxxx.88 často "ťukne" na fyziskou kartu xxxx.99.

To jako ze mate na te virtualni masine bridzovane sitovani? No to se moc
nedivim, ze se to muze seknout, kdyz tu sitovku, pres kterou to bridzovani
jede, nemate nikam zapojenou. Kdyz neni zapojena (a nema linkbeat), tak se
muze snadno stat, ze sitovka nebude chtit odesilat. Ovsem kdyz nebude
odesilat, tak se fronta paketu k odeslani zasekne a nebude nic chodit ani
do virtualni masiny, protoze ten virtualni bridz je napichnuty az tesne
pred misto, kde se pakety cpou do driveru sitovky.

Host-only networking pochopitelne takove problemy nema.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."