jak na emulaci scsi

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Sobota Září 28 08:20:00 CEST 2002

> Mozna se zeptam nyni zcela OFF TOPIC, ale jak byste vyresili tohle:
> Mate masinu s SCSI 2x vypalovackou, v LILO tím pádem žádnou emulaci
> nepoužíváte, neboť vypalovačky obě dně/ Teac W58S a W512S "jedou"
> napoprvé v Xcdroastu ap. Chcete přidat třetí, ale IDE.

No, pokud to chapu dobre, tak na ni staci povesit ide-scsi a ke dvema
stavajicim scsi zarizenim se prida dalsi, ktere tam vyrobi ide-scsi.
Jestli je v tom ale nejaka zrada, tak o ni nevim, ale urcite jsem uz nekde
videl fungujici stroj, ktery mel ide a scsi disky a ide a scsi
vypalovacku.

-- Honza Houstek