jak na emulaci scsi

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Sobota Září 28 08:01:53 CEST 2002

Dne st 25. září 2002 11:48 jste napsal(a):

> Pouzivate-li LILO, pak by v lilo.conf melo byt neco jako
>
> append="hdc=ide-scsi"
>
> takze pridejte neco jako
>
> append="hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi"
>
> a restartujte LILO (napred bych zkusil "lilo -t", jestli to funguje).

Mozna se zeptam nyni zcela OFF TOPIC, ale jak byste vyresili tohle:
Mate masinu s SCSI 2x vypalovackou, v LILO tím pádem žádnou emulaci
nepoužíváte, neboť vypalovačky obě dně/ Teac W58S a W512S "jedou" napoprvé v
Xcdroastu ap. Chcete přidat třetí, ale IDE.
Někdo( no Klára Kotyzová na podpoře SuSE) mi na tohle svého času odpověděl, že
to nejdejednoduše a musím si zaplatit podporu rozšířenou v jejich cenách
kolem 1200 Kč/ hodinu + dopravu na místo činu( jsem v Litomyšli). Tak jsem
raději po spočítání nákladů tehdejší IDE vypalovačku dal to woknové mašiny do
práce a místo toho za tvrdím podstatně menší prachy dokoupil onen TEAC W512S-
to sem ale nepatří.
Já bych ale opravdu potřeboval znát možnosti připojení k těm dvěma- resp. jen
k jedné TEAC W58S ještě TEAC 5xx nebo jinou IDE vypalovačku!
Znáte prosím někdo řešení? Hledání na Inetu mně nic bohužel nedoporučilo a
podporu pro SuSE platit nehodlám, navíc jedu v Debianu.
Děkuji za pomoc a postup, jak na to.

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420461618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
Motto: Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.