mkisofs

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Září 28 08:59:54 CEST 2002

On Sat, Sep 28, 2002 at 02:23:10AM +0200, OldFrog wrote:

> Coz nekdy zkolabuje uplne na konci CD kvuli nejakym nulam, co tam nekdy
> jsou. Omlouvam se, ale teoreticke vysvetleni jsem uz zapomel. Vysledne iso
> image je ale pouzitelne. Pokud se chcete zbavit chybove hlasky u
> programu dd,
> lze pouzit "cat /dev/cdrom > cd_backup.iso". Cat si nestezuje.
>
> Take muze vadit, kdyz je CD chraneno "vadnym sektorem". Co s tim nevim,
> mozna program "dd_rescue".
>
> Zaverem: pry existuje nejaky specializovany soft na cteni CD, ktery je
> doporucovano v techto pripadech pouzivat misto "cat" a "dd". Jmeno se
> [...]

Ten soft se jmenuje readcd, který mi v SuSE 7.0 fungoval bezvadně, ale
v SuSE 8.0 mě zlobí právě kvůli těm dvěma posledním sektorům. Chyba je
prý někde v emulaci ide-scsi. Řeším to tak, že poslední 2 sektory nečtu.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz