MSI USB Bluetooth

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Září 29 13:12:30 CEST 2002

On Thu, 5 Sep 2002 jn na angel.cz wrote:

> Ja ho mam, funguje bez problemu (affix i bluez), zadne "MSI specific"
> triky a tipy neznam....

Hmm, tak mne to teda nechodi - hciconfig nevypise ziadne zariadenia,
podla dmesg sa jeden z jeho interfaces (ten jediny co ma spravny
pocet endpointov) zaregistroval ale urobit s nim nejde vobec nic.
Zapol som aj debug hlasky ale mudry z nich nie som.

Ide o MSI MS-6967 USB transceiving key, Vendor Id 0db0,
Product Id 1967, Revision Nr. 2.72. Urcite vam chodi presne
tento hardware?

Jadro je 2.4.19, uhci, bluez (affix skusim, ale ako prve
som zobral to, co je v jadre). Pod windows chodi bez
problemov.

Zdravi
--
                             Stano