optimalizace velikosti .pdf

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Září 30 03:31:39 CEST 2002

>nainstaloval jsem si ghostscript 7.03-0. instalace probehla bez
>problemu (RedHat 7.2, .rpm), nicmene nektere starsi .ps soubory mi po
>otevreni v 'gv' zacali hlasit nejake chyby, stranky se nezobrazily a
>prestal mi fungovat tisk na me HP 690C...
>
>??
>
>jako kdyby to nechtelo komunikovat s ovladacem ci co, protoze tiskarna
>po dlouhem premlouvani akorat 3x napsala: "Unknown device: hdpj"
>
>... mozna by to chtelo updatovat jeste nejake knihovny, ale rpm nic
>nehlasilo, takze nevim.

> [...]

Vase potize mne mrzi. Nicmene si myslim, ze je lze pomerne snadno odstranit.

Prikaz "gs -h" vypise ovladace zahrnute primo v gs. Pro HP DeskJety je
jich tam
cela rada. Zkuste je.

Pisete, ze gv hazi chyby u nekterych ps. Probiha jejich zobrazeni normalne,
nebo ne?

Co se tyce velikosti souboru, mel jsem dojem, ze puvodni soubor s
prednaskou
mel 500kB.

Vcasne vyreseni potizi preje
OldFrog.